close

石桂林博士的祈禱

吳蔓玲譯

天父,奉祢兒子耶穌的名,我來到祢的面前。

惟獨靠著耶穌的公義和恩典,

我膽敢站立在祢的同在中,

懇求祢,再次用祂的寶血潔淨我。

耶穌,使我能像祢。

賜給我祢那同樣美好的聖靈,

並且使我像基督一樣。

除去我生命中令祢憂傷的一切。

幫助我仁慈寬容,樂於饒恕,

並且完全遵行祢在我生命中的旨意。

我懇求祢,聖靈,掌管我生命中每時每刻。我犯罪時,求祢指正我,叫我能夠知罪,幫助我這器皿不斷充滿聖靈的膏油,為的是當大祭司、新郎、萬王之王、榮耀的主為祂的新娘而來時,我會預備妥當。

 

奉耶穌的名祈求,阿們。

 

A Prayer from the heart of Sister Gwen

 

Father in Heaven,

I come to You now,

In the name of Your Son, Jesus.

It is through His righteousness and grace alone

I dare to stand in Your presence.

I ask You to cleanse me afresh with His precious blood.

Make me like You, Jesus.

Give me Your same beautiful Spirit and make me Christlike.

Take out of my life everything that grieves You.

Help me to be kind and forgiving, and totally yielded to Your will in my life.

I ask You, Holy Spirit, to control my life every moment, and to convict me when I do anything wrong, and help me to keep my vessel filled with the oil of the Spirit, so that I will be ready when the Priest, The Bridegroom, The King of kings, and The Lord of Glory comes for His Bride.

 

In Jesus’Name, Amen

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sister Gwen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()